2018. november 29., csütörtök

Trixie fa híd / kimászó - 63 x 15 x 18 cm - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Sose használt Trixie Kimászó fából
Mérete: 63 x 15 x 18 cm (kinyitva, felállítva)
Anyaga: fa, kapaszkodó felület fakéregből van, váza pedig farost lemez, valami keményebb fa anyag.
Zsanérok tartják a helyükön a lábakat, amik könnyen kicsúsznak egymásból.
Tengerimalacaimnak vettem, hogy ki tudjanak jönni a ketrecből (kép alapján, netről rendelt holmi), de túl meredek (körülbelül 60-70° -os szöget zár be a vízszintessel) és szeirntem a zsanérozása is ingatag és könnyen szétjön, így sose raktam be nekik. Szerintem egy nyúl, vagy patkány jobban elboldogul vele, tengerimalacoknak semmiképpen sem ajánlom - vagy olyan állatoknak sem, ami függőleges irányba nehezebben mászik és van olyan bambaelefánt, hogy oldalról nekimegy.
2 darab van, egy eredeti csomagolásbn lévő és egy kibontott. A képen lévő árcédula sajnos az áfamentes nettó értéket mutatja.
Ár: 1500 Ft / darab!
Termék oldala (ahonnan rendeltem annak idején és akkor sajna nem volt akciós, mint most):  http: //centrumzoo. hu/spd/centumzoo_740157/TRIXIE-Kimaszo-ketrecbol-631518cm-TRX62122


Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Az aukció vége: 2018-12-20 18:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése