2021. március 28., vasárnap

40" LED AKIRA 1080P FullHD ( Starlight) LED-B28HU40F TV - Jelenlegi ára: 26 999 Ft

Eladó Akira ( Starlight brand elvileg) 1080p LED FullHD TV
MODELL: Akira LED-B28HU40F
3db HDMI csati, vga csati, jack aljzat is van rajta, illetve az alap csatik is szintén.
1 USB van, amin filmet nem teszteltem.
Előélete ismeretlen!!!!, a következőket kell róla tudni:
- A TV gyári távval együtt eladó, működik, bekapcsol, HDMI portok működnek.
- Tesztelésként ~8 órát futott nálam, nem fedeztem fel hibát.
- Két helyen kicsit világosabb pont látható a TV-n ezt valamelyik képen karikáztam! ( Leginkább sötét képen látszik )
- Pár csavar hiányzik belőle.
- Üvegtalpa nem törött, erősen tart, kijelzőn, kereten repedést és pixelhibát nem találtam.
- Háttérvilágítása kikapcsolás után halványan megmarad, nem tudom, hogy ez beállítás függő vagy sem ( Energiatakarékos módoknál szokott lenni, ilyen opciót gyors keresés alatt nem találtam)-. Okosaljzattal teszteltem, úgy ( manuális telefonos kapcsolással) megoldódott.
Garancia, visszavásárlás meg semmi ilyen nincs.
Tartozékként csak a távja van meg, ezért postát hanyagolnám doboza hiányában!
A környéken biztos meg tudjuk oldani az átadást!
KW: TV, televízió, 1080p, fullhd, FHD, LED TV, LED, 40"

Jelenlegi ára: 26 999 Ft
Az aukció vége: 2021-03-28 16:20 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése