2020. augusztus 28., péntek

Toshiba RT-6015 retró boombox - Jelenlegi ára: 6 000 Ft


1985-ös, nem egy mai darab, működik, de foglalkozni kell vele. A hangerő potméter recsegős, a balanszra nem vettem észre változást, gondolom szét kellene szedni és kitisztítani a potmétereket, a magnó ékszíja gyakorlatilag egy ragacsos massza lett, én ezt lepucoltam, és jobb híján egy befőttesgumit tettem bele, hogy kitudja próbálni, működik, de ezzel nyújtja a szalagot, mivel szorosabb, mint kellene, szóval az ékszíjat pótolni kell. A rádió működik rendesen, az antenna is jó és feszes. Tápkábelt adok mellé. Egyébként kinézetre teljesen rendben van, nem egy leharcolt darab, simán mehet gyűjteménybe szerintem. Elfelejtettem lefényképezni, de elem sem volt belefolyva sosem.
Az utolsó öt képet csak érdekességnek raktam be, hogy honnan indult az egész rendberakás : DUtánvétel nem postázom. Csere, alku köszönöm nem érdekel.
Fizetés banki utalással vagy postán rózsaszín utalvánnyal.
Személyes átvétel Dunaújvárosban lehetséges.
Fizetési határidő aukciózárástól maximum 1 hét.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft
Az aukció vége: 2020-08-28 20:00 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése